Eragon Rollspel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Eragon Rollspel

Välkommen till ett forum som handlar om Eragon!
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Vanliga Frågor och Svar

Gå ner 
FörfattareMeddelande
jan
Admin
jan


Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 12-12-31

Vanliga Frågor och Svar Empty
InläggRubrik: Vanliga Frågor och Svar   Vanliga Frågor och Svar Icon_minitimeons jan 02, 2013 5:33 pm

Varför kan jag inte logga in ?


Har du registrerat dig? Du måste registrera dig för att kunna logga in. Har du blivit avstängd från forumet (i så fall visas ett meddelande)? Om så är fallet bör du kontakta webmastern eller administratören för att få reda på varför. Om du har registrerat dig och inte är avstängd men ändå inte kan logga in kontrollera att ditt användarnamn och lösenord stämmer. Oftast är det problemet, om inte så kontakta administratören.



Varför måste jag Registrera mig ?


Det är inte säkert att du måste registrera dig, det är upp till administratören om du måste registrera dig för att skriva/läsa inlägg eller inte. Dock så ger registreringen dig ytterligare funktioner som inte är tillgängliga för gäster, till exempel avatarer, personliga meddelanden, e-post till andra användare, medlemskap i användargrupper, med mera. Det tar endast några sekunder att registrera sig, så det rekommenderas.



Varför blir jag automatiskt inloggad?


Om du inte kryssar i Logga in mig automatiskt när du loggar in så kommer du endast att vara inloggad under en begränsad tid. Det för att förhindra att någon missbrukar ditt konto. För att inte bli utloggad, kryssa i "Logga in mig automatiskt" vid inloggningen. Detta är dock inte att rekommendera om du besöker forumet från en offentlig dator, så som bibliotek, internetcafé, skola eller liknande.
Till överst på sidan Gå ner
https://eragonrpg.swedishforum.net
 
Vanliga Frågor och Svar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Eragon Rollspel :: Frågor och Svar-
Hoppa till: