Eragon Rollspel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Eragon Rollspel

Välkommen till ett forum som handlar om Eragon!
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Naurid den starka

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Naurid




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 12-12-31

Naurid den starka Empty
InläggRubrik: Naurid den starka   Naurid den starka Icon_minitimemån dec 31, 2012 9:59 pm

Namn: Naurid
Smeknamn: Nau
Rang: Lord
Ras: Urgal
Kön: Man
Ålder: 21år
Ursprung: Karda

Ställning: Jag är varken på Emperiets sida eller Rebellernas sida jag är med Urgalerna.
Religion: Urgalernas gudar och lagar.



Karaktären: Nau är intresserad av trekamper och drar sig gärna in i olika slagsmål mot både större och mindre motståndare, Nau är väldigt stark ännu starkare än vanliga urgaler, han kan brottas med tre fullvuxna hanar samtidigt. Om någon skulle försöka vara agresiv mot någon av mina vänner eller slå ned någon i min stam skulle jag självklart försvara dem.
Yrke: Nau är klanens jägare och är mycket skicklig på det.


Extrayrke: inget


Familjestånd: Nau har en fru och tre barn sedan har han även en mamma men hans far är död.
Två äldre bröder har han också


Djur nej

Namn:
Egenskaper:
Ålder:
Utseende:


Utseende: kroppsbyggnad stora muskler,både arm,ben och magmuskler långa ben, och stora horn. Ögon färg svarta hårfärgen stripigt långt hår och lång skägg i färgen guldbrunt.


Kläder: ett stort bälte som han har fått av sin far och ett par handleds skydd och ett skynke för dem privata delarna.

Inventar: En säck guld och några silver mynt i en pung.






Vapen: Huggare, Bredyxa och sköld



Styrkor: Stark han kan kasta yxa och fäktas

Svagheter: Han täncker inte så mycket på sin säker het utan mer på att anfalla.


Kunnande av det gamla språket: Inget

Övrigt:

Biografi: När han föddes hans pappa tyckte att han var förunderligt stark under hela sin barn dom blev han bara starkare, när han nådde tonåren började han träna och blev ännu större och när han var femton mötte han sin första fiende i två kamp som han van över sedan rullade det bara på och till slut kunde han besegra dem flesta i sin by.
När han nådde arton års åldern kunde han besegra tre motståndare samtidigt.
han har alltid varit intresserad av krig och följer nu med Urgalerna för att inta Beorer
Till överst på sidan Gå ner
jan
Admin
jan


Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 12-12-31

Naurid den starka Empty
InläggRubrik: Sv: Naurid den starka   Naurid den starka Icon_minitimemån dec 31, 2012 10:01 pm

Godkänd !
Till överst på sidan Gå ner
https://eragonrpg.swedishforum.net
jan
Admin
jan


Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 12-12-31

Naurid den starka Empty
InläggRubrik: Sv: Naurid den starka   Naurid den starka Icon_minitimemån dec 31, 2012 10:02 pm

Godkänd!
Till överst på sidan Gå ner
https://eragonrpg.swedishforum.net
Sponsored content





Naurid den starka Empty
InläggRubrik: Sv: Naurid den starka   Naurid den starka Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Naurid den starka
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Eragon Rollspel :: Godkända karaktärer :: Urgaler-
Hoppa till: